رهنما : باید به انتخاب فدراسیون در خصوص معرفی کادر فنی تیم های احترام گذاشت


مسعود رهنما : به نظر من اظهارنظرهای متفاوت ناشی از سلایق فردی در مورد گزینش اعضای کادر فنی تیم های ملی هزینه های نشات گرفته از ذات توسعه کاراته کشور است.وی افزود: توسعه کمی و کیفی کاراته در یک دهه اخیر باعث شده شاهد ازدیاد مربیان شاخص و مطرح باشیم. در مقابل، این امری اجتناب ناپذیر است که از میان تعداد زیادی از مربیان مجبور به انتخاب و معرفی گروهی محدود برای هدایت تیم ملی باشیم.

سرمربی تیم ملی کاراته در مسابقات قهرمانی آسیا 2013 امارات گفت: با اشاره به انتخاب رییس و مسئولان رده بالای فدراسیون توسط اعضای مجمع که شالوده کاراته هستند، افزود: بطبع جامعه کاراته همانطورکه به رای مجمع در انتخاب مدیریت فدراسیون احترام می گذارد باید انتخاب کادر فنی از سوی همین مدیریت را نیز محترم شمرده و از کادر فنی حمایت های لازم را بعمل آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با تاکید بر اینکه شاخصه هایی همچون قهرمانی، سازندگی و اخلاقمداری از جمله ویژگی های مهم برای مربیگری در سطح ملی است، گفت: خوشبختانه ترکیب جدید کادر فنی تیم های ملی تلفیقی از تمام این شاخصه ها است.

رهنما گفت: در ترکیب مربیان تیم های ملی شاهد حضور قهرمان نخبه، مربی سازنده و مربی اخلاقمدار هستیم و این نشان از بررسی جامع مسئولین فدراسیون و تدبیر کافی در انتخاب نفرات است.

سرمربی سابق تیم ملی بزرگسالان کاراته خاطر نشان کرد: پیش داوری در مورد عملکرد این گروه ظلمی است که شایسته دلسوزان واقعی کاراته نیست. به نظر من باید به این گروه فرصت داد و سپس نتایج حاصل از عملکرد آنها را نه صرفاً با مسابقاتی همچون جهانی فنلاند و یازیهای آسیایی 2006 دوحه و حتی مسابقات اخیر آسیا در امارات، بلکه باید با میانگین عملکرد کاراته در ادوار مختلف رقابتهای جهانی و بازیهای آسیایی و قهرمانی آسیا مقایسه کرد.

وی همچنین گفت: همانطور که بنده زمانی در سمت سرمربیگری تیم ملی جا پای مربیان قبلی گذاشتم و انتظار حمایت داشتم؛ امروز نیز این حق را برای مربیان جدید تیم ملی محفوظ می دانم که انتظار حمایتجامعه کاراته را داشته باشند.

سرمربی سابق تیم ملی کاراته در خاتمه خاطر نشان کرد: خوشبختانه مسئولین فدراسیون همگی از جنس کاراته هستند و این توانایی را دارند که برنامه های تیم های ملی را در حین اجرا نیز نظارت و کنترل کنند.
به نوبه خودم از صمیمی قلب از خداوند متعال می خواهم با حمایت همه اهالی کاراته، سال آینده در بازیهای آسیایی اینچئون، قهرمانی جهان در آلمان و قهرمانی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال آسیا در مالزی شاهد موفقیت چشمگیری نمایندگان کاراته ایران باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: